9.12.2014

RĘKODZIEŁO oddam bardzo tanio !!! / ad part 7/


Wczoraj pod hasłem " Rękodzieło powinno być tanie bo..." miedzy innymi jest przyjemnością :)
Przyjemność to jest w momencie, gdy wpadasz na genialny pomysł, wchodzisz do pasmanterii i dostajesz amoku, i zaczynasz swoje dzieło.
 Potem robi się mniej ciekawie, bo się czas dłuży, robota staje się mozolna, nudna i wydłuża się do kosmicznego czasu.

Do tego konkretny wkurw cię ogarnia, gdy pod koniec wykonu zabraknie włóczki


Euforii i zachwytu jest moment
 /i to jest  najcenniejsze /,
 jak patrzysz na swojego gotowca.
 
 I wtedy jesteś w rozterce, bo tyle pracy, takie to ładne, a już ktoś ci to zabrać chce, albo musisz oddać...

Dlatego myślę, że może powinniśmy, my rękodzielnicy dopłacać za możliwości wykonywania rękodzieła.

Albo opodatkować takiego twórcę 173% od wykonu ! 




A CO?

7 komentarzy:

  1. Ha, ha - dopłacać - dobre. Może wtedy ci, którzy chcą za darmo byliby tak zszokowani, że w końcu by zapłacili ile trzeba. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za badziewie drogich marek wysługujących się Chinami, Indiami, Malezją zapłacą bez mrugnięcia krocie...

      Usuń
  2. To ja to sobie jeszcze przemyślę ok ?
    bo w sumie to nie wiem ile bym miała dopłacić trzeba by to dobrze policzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak Ty jesteś bardzo skrupulatna, Zajmij się liczeniem, ja sobie w tym czasie podziergam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre :-)))
    Robię głównie dla siebie i najbliższych, ale kilka propozycji było. Załamałam się.... Darmo oddaję za spojrzenie pełne prawdziwego zachwytu, za takie z chciwością w oku to cena zaporowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam podobnie i wielkie G z tego mojego dziergania wychodzi, ale już wzięłam się na sposób /nie załatwia on całkiem sprawy, ale chociaż rekompensata jakaś jest/ i postaram się jutro o tym Wam opowiedzieć.
      Pozdrówka

      Usuń
  5. Haha, pewnie, powinniśmy się przecież cieszyć, że w ogóle ktoś dzieło naszych rąk chce, nie? ;))

    A wzór sweterka na zdjęciach obłędnie piękny!

    OdpowiedzUsuń